Familjen ska åka buss

Vi ville överraska David igår, så vi tog bussen till hans jobb.

 Att åka buss är ju inte det roligaste jag vet, så det var ett år sen jag och Max gjorde en liknande tripp.
Men till skillnad från den ggn så gick det otroligt bra!
 Max satt still hela resan och charmade alla som satt i närheten.
Jag var så stolt!
 Resan tog ändå40 min, men varken han eller Milton klagade.
Utan var helt förundrade över att åka buss.
Kanske smart att inte åka för ofta!?

Väl framme på pappas jobb, sprang Max runt och hälsade på alla som satt på sina kontor :)
En väldigt lyckad eftermiddag!



Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Emy!

Vad roligt att du hittade min blogg, och tack för bebisgrattiset. Det är så spännande att vara gravid!



Jag chans-googlade på ditt namn och hittade hit in. Så du har två små killar nu, vad mysigt!



Kramar från Mia Bly i Uppsala

2009-04-09 @ 11:01:57
URL: http://frubly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0