Leka tillsammans...

Ska erkänna, att det är svårt att hinna ta bilder med kameran när man har två barn,
varav ena vi tagit bort blöjan på, så det blir lite översvämmningar då och då,
men jag ska försöka bli bättre med kameran!

Idag när vi lekte med bilarna, Max och jag medans jag höll Milton,
tog jag fram Miltons hand och la på en bil.
Drog bilen fram och tillbaka.
Max blev överlycklig, han trodde att ÄNTLIGEN kan Milton leka med hans bilar.
Max har ju ett bra tag visat alla bilar för Milton, som intresserat ser på :)
Så gulligt!'

När storebror krupit ner och satt sig i gåstolen (som vi tagit fram till Milton)
 passade Milton på att rulla från rygg till mage och tillbaka!!!!
En förfärad Max upptäcker detta och försöker ta sig upp ur stolen, men sitter fast.
När han väl kommit ur, ligger Milton så snällt på rygg igen.
Hi, hi, denna gången hann du inte stoppa mig ( -Milton)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0