Snart, snart....

Snart går flyttlasset till Skåne. Vi har redan kommit upp i 45 kartonger, bra jobbat!!! Bara kök och hall kvar....
Påminn mig om att jag inte vill flytta igen på ett bra tag om jag skulle börja leta nytt :) Nej då, det känns kanon så ett par år ska det väl kunna bli!
Under vecka som gått har Max och jag haft vinterkräksjukan, så det finns inga nya bilder på oss, men en underbar bild på Max, när han ligger på sitt rum och tittar i en bok. Varje morgon sitter han antingen i min famn eller ligger på golvet och tittar i böcker minst en timme.

image303


För er som tycker det är kul kommer en bild på bebisen i magen....
image304



Kommentarer
Postat av: frk L

Åh, vilken fin mage du har, gumman!!! Ska bli spännande att få se vem som gömmer sig därinne.
Lycka till i flytten och hoppas att ni mår bättre nu. Om ni skulle få en stund över så är ni väldigt välkomna på spontanfika hemma hos mig!

2008-02-10 @ 20:05:12
URL: http://birgittakristina.blogspot.com
Postat av: Linus

Nämen. Vad kul med både flytt och tillökning. Tillåt oss örebroare att gratulera!

2008-02-11 @ 19:36:37
URL: http://tangentbordet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0