Den stora vår rensningen!!!

Davids föräldrar har varit hos oss i helgen och hjälpt oss i trädgården. Alla har verkligen slitit! Tagit bort en stubbe, ansat fyra träd, klippt gräsmattan, flyttat 6 buskar mm...Det blev sååå fint, så ett jätte stort tack till mina svärföräldrar för att ni ville komma och hjälpa oss!!!!!

      

image432
Max var såå smutsig!!!

     

     

image443
Fina nyklippta träd!

Max ville inte att de skulle åka hem, han försökte dra farmor ur bilen, men när han inså att det inte gick så storgrät han!!!

Kommentarer
Postat av: pamela

åh,vad fint ni har fått!!! inte för att jag har sett det innan men resultatet e kanon ju!
cad gulligt kort där max var smutsig...det e rätt,så skall barn se ut när de oxå hjälper till i trädgården ;-)

du var supersnygg på kortet med david!!!

2008-04-20 @ 20:10:51
Postat av: Christine & Alice

Så trevligt ni verkar haft det, skönt med lite hjälp! Så roligt att få träffa david på tisdag, kommer sakna dig och max! kalaset börjar kl 18, men david är välkommen när han kan. Vi vill även se lite magen kort!

2008-04-20 @ 20:55:16
URL: http://myalice.blogg.se
Postat av: Anna

Hej min kära svägerska!
VAd glad jag blir att ni fått det så fint. Mamma och pappa kom hem igår och va så glada över helgen. Du är så snygg Emy! Så fin på kortet med David. Jag är så glad över er! Jag och Jonathan måste få komma och hälsa på. Hör av mej någon gång i veckan så kanske vi kan se om vi hittar någon tid! Massa kramar / Anna som saknar dej och DAvid och Max och min andra favoritbrorson som ligger i magen

2008-04-21 @ 10:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0