Nu har vi flyttat!

Allt har gått så bra.
Tack vare hjälpen från båda våra föräldrar!!!
Både mamma och Ingegerd städade av hela huset, så tacksam.
Det är ju lite bökigare att flytta när man har två små barn.

Sedan åkte jag och barnen hem till mina föräldrar där vi nu ska bo i ca 5 veckor.
Vi har fått ordning så fint, ska bli jätte mysigt att få vara här sista tiden!

Nu väntar vi bara på David som kommer från Uppsala, där han lämnat alla våra saker.
Tack för hjälpen alla som hjälpte till!

Här busar Max med farmor..


En glad Milton som inte har en aning om vart vi är på väg :)


Mitt bland alla kartonger kan man ju leka!


Barnen har vart så exemplariska! Bara glada miner.
Det är ju ändå en stor förändring för dem!

Nu ska vi springa in till "mommo och moffa"

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skönt att allt har gått så bra!!! oc skönt med glada barn under tiden,det är ett + :0)

fatta,snart bor ni här...längtar så otroligt mycket!!!

hälsa familjen där nere! vi hörs nog snart;-)

kram

2009-05-03 @ 10:35:24
Postat av: pamela

det stod ju inte att det förra inlägget var av mig...konstigt...men det var det ;-)

2009-05-05 @ 20:52:43
Postat av: Elin Malmberg

Va fin han är på bilden:)

2009-06-18 @ 10:33:38
URL: http://jeunnnaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0