The End!

Oj, så roligt, vi har slagit besöksrekord!!!

När jag började blogga för ca två år sen, så ville jag göra det för Max skull.
Så han skulle kunna titta tbk och se allt som han gjort och varit med om.

Nu har tiden och inläggen rullat på.
 Men jag känner att jag vill sluta på topp!
Det tar ändå mkt tid.
Snart så flyttar vi till Uppsala, och då är det så mkt annat som jag vill göra och hinna med.

Så tack för den här tiden!!!!
Man vet aldrig, kanske startar en inredningsblogg istället :)
Tjing så länge!!!!

Det var väl ungefär den här tiden vi började blogga. Se så liten Max är :)




Kommentarer
Postat av: Anna

Tråkigt att du slutar blogga! Men en inredningsblogg som du startar skulle jag gärna läsa! Lycka till hemma i Uppsala! Kram!

2009-05-26 @ 09:40:09
URL: http://annisense.blogspot.com
Postat av: christine & alice

Men lägg av!! Du kan ju inte sluta blogga bara sådär! vi måste få se mer av er, du behöver ju inte blogga så ofta...fast vi kommer ju få se mer live från er, det är ju det bästa! en inredningsblogg vore ju kanon, tack för i helgen!

2009-05-26 @ 10:33:11
Postat av: Hanna gadd

Nä va synd, men jag förstår, man vill ha tid till annat! Kul att fått kika in iallafall ibland! kan man spara hela sin blogg på nåt sett?

vad fina ni va på bröllopet!

Kram

2009-05-26 @ 13:48:29
Postat av: Liams mamma

NEJ!!!!!!!!!!!! Snälla sluta inte, jag vet hur du tänker och känner, för jag tänker och känner samma, man har inte tiden längre, men snälla sluta inte, enda sättet för mig att fortsätta följa er nu när ni inte finns här längre!



Ni var superfina på bröllopet :)



Kram

2009-05-26 @ 13:57:52
URL: http://detbastasomfinnsliam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tråkigt, men jag förstår hur du känner!

Snart kommer du ju tack och lov hit, så jag ser fram emot att umgås ansikte mot ansikte istället för via bloggen.



Kramar!

2009-05-26 @ 18:36:36
Postat av: Lovisa

Namnet föll visst bort...

2009-05-26 @ 18:37:37
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

Hoppas du haft en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-26 @ 18:47:58
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Morbror Z

Lycka till åter i Uppsala med omnejd.

Det har varit roligt att följa er fyra dessa år, inte minst via din ständigt aktuella bloggsida Emy.

Hoppas ni kommer förbi/ hör av er när ni åter "gör" Göteborg och kanske Liseberg.

Zeibrant

2009-05-26 @ 21:01:08
Postat av: Mia

Åh vad tråkigt.... Lova att säga till om du börjar blogga på nytt nånstans!

Lycka till med flytten, vi ses säkert i stan under sommaren!

2009-05-27 @ 10:56:11
URL: http://frubly.blogg.se/
Postat av: Crista

Mysiga Emy! Tack för i helgen. :D Förstår helt och fullt! Stor kram

ps. ÄLSKAR bilden med hatten!!!

2009-05-29 @ 09:58:31
Postat av: elin

nej.... vad tråkigt. Är inne ofta på din blogg, men jag förstår dig. Lycka till med det nya huset i uppsala. En inredningsblogg låter bra, din smak är jätte fin :) Hoppas vi ses snart Kram Elin i götet

2009-06-08 @ 21:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0