En produktiv helg!

Vilken underbar helg!
Vi har grillat, lekt i trädgården och bara haft det skönt!
Igår skulle gräsmattan klippas. David och Max tog på sig jobbet :)
Max satt i 1,5h i Davids famn, tyckte det var såå roligt!
Men till sist så somnade han i famnen, lilla gubben.


Mamma var en fena på att klippa, snabbt gick det!


Sedan på eftermiddan gjorde mamma och David en låda till vårt soffbord, jätte bra blev den.
Jag har ju fyndat ett soffbord för 200:- men den saknade en låda, som de hjälpte mig att bygga :)
Hann även att måla bordet igår, så när jag även målat lådan ska ni få se vårt gulliga soffbord!


Önskar er alla som läser en fanastisk dag!

Kommentarer
Postat av: Liams mamma

Åhh vi skulle med behöva hitta ett soffbord!

2009-05-11 @ 09:34:00
URL: http://detbastasomfinnsliam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni verkar ha mysigt hos mormor och morfar. Jag blir så inspirerad av alla dina ombygnationer och ditt måleri. Ska i alla fall måla om spjälsängen... Ha en skön dag!

2009-05-11 @ 09:39:01
Postat av: Miriam

Ni verkar ha det så sköönt! Här i stockholm är det alldeles för kallt tycker jag...njut så länge det varar! Kram på er...ses ju snart!

2009-05-11 @ 13:28:39
Postat av: Linus

Till sista bilden skulle man kunna köra en gissningstävling om hur varmt det var vid fototillfället. Tittar man på mamman ser det ut att vara typ 25 grader varmt, men tittar man på Max verkar det vara närmare noll... :)

2009-05-11 @ 15:19:24
Postat av: Emy

Linus- hahaha, det stämmer, har oxå tänkt på att vi klär Max i mössa och jacka medans jag går runt och fryser i klänning :)

Men o andra sidan e det ju jag som måste få färg till Annas bröllop :)

2009-05-11 @ 17:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0