Alla hjärtans dag i Örebro!

Jag har vart hos frisören idag.
 Blev väldigt nöjd(!) med min nya hårfärg!
Sedan var jag lite vågad och klippte upp håret.
Har bara haft håret i samma längd, men nu var det dags för förändring :)



Imorgon bitti åker jag och mina föräldrar till Örebro och ska fira min faster som fyller år.
David och barnen blir kvar hemma.
De kommande helgerna som kommer ska vi sova borta,
så därför fick barnen vara hemma denna gången.

Och det är även alla hjärtans dag imorgon.
Har fått en jättefin vit bärbar dator av David.
 David ville absolut att jag skulle ha den.
 Han har visat mig den flera ggr när vi varit nere på stan, gulligt!
Min gamla hade så dåliga batterier.
Så tack hjärtat, älskar dig!!!!

Ha en trevlig dag imorgon!!!
Även fast man kanske inte har ngn så har man vänner som också kan uppskattas en sån här dag :)
Kram till er alla!


Kommentarer
Postat av: Liams mamma

Åhhh vilken lyx... hår o ny data :) Hoppas ni får det underbart :) kramizar i massor till er från oss!

2009-02-13 @ 20:14:28
URL: http://detbastasomfinnsliam.blogg.se/
Postat av: Liams mamma

Glömde skriva att ditt hår ser jätter fint ut!

2009-02-13 @ 20:15:09
URL: http://detbastasomfinnsliam.blogg.se/
Postat av: pamela

jättefint!!!! supersnygg hårfärg!!!!

ha det bäst i örebro nu i helgen :)

kram

2009-02-13 @ 20:55:26
Postat av: D & E

Vad snygg du é! Jag gillar hårfärgen och uppsättningen!

...vilken fantastisk present att få en bärbar dator. Trevlig helg! /D & E

2009-02-13 @ 23:01:32
Postat av: pam

hoppas du haft en trevlig helg i örebro...miss you!

2009-02-15 @ 17:08:38
Postat av: Hanna Gadd

Va vacker du e!

2009-02-17 @ 23:09:58
Postat av: Emy

Oj, vad mkt gulliga kommentarer, tack!

2009-02-19 @ 19:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0