Operation potträning!

Har gått och oroat mig ett tag om hur jag ska börja potträna Max. Sist jag testade ville han inte sitta på pottan.Pratade med en vän som sa att jag bara skulle ta fram pottan och låta Max testa den ngn gång under dagen. Tog fram pottan och MAX satte sig med byxorna på. Så jag tog av byxorna och blöjan och då kissade han för 1a ggn!!!! Jippii, vilken bra start tänkte jag. Sedan var vi ute och lekte och när vi kom in så gick han in på toan, fram till pottan och pekade på blöjan. Vi tog av byxorna och då kissade han igen. Tänk att denna ggn sa han till!!!!
Jag är sååå glad en sten har ramlat från mina axlar!
Bara hoppas att det fortsätter åt  samma håll! 

Kommentarer
Postat av: Pauline

Vad duktig han är!! :-)

2008-09-15 @ 23:10:14
URL: http://www.wallmyr.blogspot.com
Postat av: pamela

duktiga duktiga max!

vilken bra vän du har då ;-) hihi

2008-09-16 @ 18:52:26
Postat av: D & E

Vad härligt att det funkar så bra. Låter nästan för lätt. Det är bra Max - DU È SÅ DUKTIG!

2008-09-18 @ 22:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0