Mammas killar!

Bytte blöja på Milton i vardagsrummet och la sedan den gamla blöjan på bordet framför.
Då hoppade Max ner från soffan, tog blöjan och började konka ner den för trappan. Sedan kom han tbk utan blöjan...
Tänkte inte så mkt mer på det tills jag skulle byta blöja på Max och gick ner till tvättstugan och såg att Max lagt Miltons gamla blöja där.
Så gullig han är, kröp hela vägen ner för trappan och gick sedan in med blöjan och la den där den skulle vara.
Det är tur att mamma har dig Max!!!! 

Här kittlar Max Milton....han är väldigt försiktig som tur är!
Att döma av Miltons min, så tror jag Max tycker det är roligare än vad Milton gör....





Kommentarer
Postat av: Hanna Roman

Hej Emy,



Hitta till din blog för ett par månader sen via en kompis och förljer ert liv sedan dess :) Vilka goa små killar du har! Kände att jag ville skriva o säga hej, det var ju några år sedan vi sågs men iaf :) Ha det gott o hälsa familjen.



/Hanna Roman (Lindéh)

2008-09-05 @ 23:39:57
URL: http://simsonroman.blogspot.com
Postat av: emy

men hej Hanna! Så kul, hur e allt med dig? ser att du oxå har en blogg, måste gå in o titta! kram

2008-09-06 @ 07:01:08
Postat av: morbror Zeibrant

Åter inne och beundrar era fina grabbar! Va´duktig Max är, riktig storebror! Milton verkar hur snäll som helst!!

Zeibrant

2008-09-07 @ 23:10:49
Postat av: emy

Ja, han är väldigt snäll!Fast det tycker väl alla föräldrar om sina barn! hihi...Dem är så underbara!

2008-09-08 @ 11:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0