Många pojkar blir det :)

Efter att ha varit på ultraljud i fredags så kan jag berätta en rolig nyhet att det blir en liten kille till! Faktiskt var det jag som såg det först..."det e ju en kille...."  har känt det på mig sen jag blev gravid....
Tänk, jag och tre killar (david inräknad), ojoj....får väl klä de i lika kläder och pyssla och sånt som en tjej mamma skulle ha gjort :)
Kommer nog bli väldigt roligt för Max....en sån bra storebror han kommer bli! Han har ju sin docka än så länge, som han bär på, matar och pussar på!

image349
Max sitter och kollar på barnprogram med dockan! (napp och snuttis också såklart!)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh, grattis!!! Vad roligt!

2008-03-17 @ 12:52:51
URL: http://birgittakristina.blogspot.com
Postat av: Hanna

Hej vännen!
Va roligt...tänk två små sötisar! Oj, oj vad spännande, skönt att veta nu också kanske...?
Vi måste ringas snart igen! Kramar från oss

2008-03-17 @ 21:06:39
Postat av: Ida

Åh, grattis! Det är så kul att se bilder på er och på huset på bloggen! Saknar dig och vill gärna komma och hälsa på någon dag... Pussar!

2008-03-17 @ 21:32:42
Postat av: D & E

Ja, men grattis! Snart 3 gentlemen i huset Emy. =)
Det måste vara lite skönt att veta, eller? Tänk så mycket du nu kan förbereda inför lill-prinsen nr 2.
FIIIINT hus förresten. Du är så grymt duktig som hunnit så mycket på så kort tid. Impressed! /Dèsirée

2008-03-18 @ 23:03:03
Postat av: Anna

Kul Emy! Pojkmamma, det kommer du göra riktigt bra! Och vilket fint hus!!! Ett riktigt skånskt hus, mys! Kramar!

2008-03-18 @ 23:42:02
Postat av: emy

tack för alla fina inlägg, det värmer!!!!kram emy

2008-03-19 @ 16:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0