Mammas hjälpreda!

Mmmm, vad gott! Max älskar att provsmaka lite när det bakas.
Här med äggklockan i ena handen och slickepotten i andra!

image338

image339

Han börjar bli så stor, vår kille. Vi gick ner för att hänga lite tvätt, Max och jag. I tvättstugan går Max fram till backen med vittvätt och lägger in lite i tvättmaskinen, stänger luckan, vrider till 40 grader och trycker på start.
Helt otroligt, när har han lärt sig det? Så jag antar att om nåt år har jag två tekniska killar jag kan fråga om hjälp :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men lilla söta gullunge....
Ka du ite kåmma å tväääätta os Hanna mä? :)
Dundersöt me plåster också!
Många kramar från oss i Uppsala / H&G

2008-03-04 @ 21:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0