Kycklingar med posten...

Vi har haft lite tekniska problem, som det så fint heter :)
Idag kom det en man från telia som skulle hjälpa oss att dra en ny kabel, så nu ska det fungera hoppas jag!
Påsken närmar sig, inte har jag påskpyntat än (hör och häpna), men jag har i allafall några påskägg som ligger i matkällarn och väntar på att fyllas! Jag blev lite sugen på att ge Max sitt första påskägg med godis, men vi väntar nog ett tag till.
Med posten idag kom ett paket till Max med en super fin haklapp och ett par kycklingar som Max har lekt hela eftermiddan med. Tack min bästa faster :)

image350

                                                  

I snöyran häromdagen så anlände våra vardagsrums möbler. Lite pirrigt var det, för vi hade bara sett skåpen i en katalog, innan vi bestämde att de ska vi ha. Men jag är otroligt nöjd!!!!

image353
(Har inte hunnit sätta upp tavlor än)

Kommentarer
Postat av: Ingegerd karlqvist

Jättefina möbler som passar så fint hos er.Dessa kommer ni att kunna ha många år framöver.TACK MAX för den fina teckningen jag fick. Jag såg tydligt att det var en häst som sprang i den virvlande vinden.farfar så att det var en fisk som simmade i detstormiga havet. GLAD PÅSK kramar från oss alla tiller alla.//Farmor

2008-03-20 @ 08:21:51
Postat av: emy o max

vad kul att ni tyckte om den, saknar er!

2008-03-22 @ 19:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0