Glad påsk!!

Nu är påsken här. Igår påskpynta Max och jag, mest jag.
Idag ska vi åka och köpa massa godis till våra påskägg :)
I helgen kommer Emil och Louise till oss. Ska bli jätte mysigt att få umgås, var ett par månader sen sist!

image357

image358

Åhh vad jag älskar att vara lite kreativ!
Sprang och köpte lite målarfärg till mina tre ord som jag tänkt hänga över vår säng. Så nu skulle det målas, såklart i blått, rött och vitt! Efter att jag målat klart så tog jag lite slippapper så känslan i bokstäverna skulle komma fram. image359

image360

Idag ska jag nog måla lite i Max rum :) visar er senare!

Glad påsk!!!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad du är pysslig, gumman! Önskar att jag hade mer tid över till sånt...
Glad påsk!!!

2008-03-21 @ 15:59:10
URL: http://birgittakristina.blogspot.com
Postat av: eriksson

Glad påsk på er alla oxå. Orden blev ju verkligen super snygga, vi är många här som är imponerade!! kram till er från hela familjen "ahlgren"

2008-03-21 @ 18:54:09
URL: http://myalice.blogg.se
Postat av: D & E

Vilka snygga bokstäver. Får man fråga vart du köpt dem? Är det svensk eller usa import? /Dèsirée

2008-03-24 @ 10:00:43
Postat av: emy

jag har köpt de hos christines mamma!
kram

2008-03-28 @ 20:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0