Ensamma hemma!

Det är denna helgen David är borta hos mina föräldrar och river ut allt gammalt i deras nya hus! Tänk, snart efter några månader av renovering så bor de här, vi längtar!!! Vi kommer åka till er direkt efter Davids jobb på fredagar och bo till söndagen :) inte varje helg, men nästan :)

Idag så har jag tagit tag i ett litet projekt som egentligen David skulle hjälpt mig med. Men jag insåg att det var lika bra att göra det själv, eftersom han är borta i helgen. Jag har (hör och häpna!) satt ihop ett skrivbord från Ikea. Max vid sidan med sin skruvdragare och mejsel så klarade vi det, nästan helt smärtfritt! (Förutom när Max råkade välta skivan på mitt smalben) Riktigt nöjda blev vi!!!

image377

En vårsnygg Max!

image378


Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Så fin du är Max! jag tror visst att det är skorna Anna & jag köpte i Spanien!??
Kram från farmor

2008-03-29 @ 12:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0