En utmaning av Lovisa...

Var inne på Lovisas blogg och hon har utmanat mig att svara på lite frågor, kul!

Regler:

-Posta reglerna först
-Svara på alla frågor
-Skicka vidare utmaningen till andra bloggare
-När du postat dina svar, berätta för den som utmanat dig!

Fem saker på din att-göra-lista idag:

-Städa
-Gå på loppis
-Baka äppelpaj
-Gjuta grindstolpar
-Blogga

Vad gjorde du för tio år sen?

1998, jag gick andra året på gymnasiet.
Var lite allmänt vilsen och funderade mkt på vad jag ville med livet.
Jobbade extra i mina föräldrars klädbutik och hade annars väldigt kul!

Ställen du bott på?

-1a i Luthagen
-2,5a i Fåhlhagen
-4a i Luthagen
-3a gränby
-Hus i skåne

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

-Ge bort pengar till vänner och familj
-Köpa ett nytt hus, en sommarstuga, båt mm.
-Åka bort utomlands med min familj
-Investera
-Se till att David blev tjänstledig ett tag :)

Personer du vill veta mer om?

-Bloggar man läser
-Man vill ju alltid veta mer om sina vänner

Jag skickar utmaningen vidare till:

-Christine, Dèsirée, Anna K


Kommentarer
Postat av: D & E

Hej,



Så roligt det är att läsa om andra och själv tänka efter vad man skulle göra och vad man gjort för tio år sen. Jag gjorde utmaningen (likande) i februari. Finns att läsa på: http://eliselyckelind.blogg.se/2008/february/



/Dèsirée

2008-07-26 @ 23:36:28
Postat av: D & E

under inlägget "Liten groda" är utmaningen postad, längst ner.

2008-07-26 @ 23:37:49
Postat av: Lovisa

Vad roligt att du svarat! Du är så söt, ett nytt hus när ni precis flyttat... ;-)

2008-07-27 @ 14:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0