Lite shopping....

Var sugna på att träffa Mia och Erik och deras nya lägenhet, så vi ringde och bjöd dit oss :)
Så fiiiint dem har fått, underbar stil, orientalisk, mkt murriga färger! Vi brukar skratta åt att vi vänner har så olika stil, Mia älskar ju orientaliskt, Hanna är mer modern medans jag tycker mer om Lexington och klassiskt!
Men tyvärr så glömde vi vår kamera, så ni får se vilka fina saker vi shoppade istället :)

image270

Underbar brevlåda från Bruka i mörkblått, och en härlig "liten" badkvinna.

Kommentarer
Postat av: D & E

Trevliga inköp! Jag har gått och spanat på den där medicinlådan ett tag nu, tänkte den ska få pryda en hylla i mitt kommande städskåp. Den är super snygg!

2008-01-21 @ 16:29:26
Postat av: Hanna

Ha, ha vad jag garvade om att du skrev om alla våra olika stilar! För de är verkligen olika! Och ändå trivs vi så bra ihop!!! Haha!
/ Hanna

2008-01-22 @ 09:05:55
Postat av: frk L

Fint! Och väldigt Emy... ;-)

2008-01-26 @ 16:29:33
URL: http://birgittakristina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0