Tankspridd mamma

Två saker har jag märkt sen jag fick barn, det ena är att jag blivit så velig.
Kan helt enkelt inte bestämma mig, kan vara allt från vad vi ska äta till lunch,
till vilket kök jag skulle vilja ha(om vi skulle renovera idag).
Super jobbigt, jag som alltid vet vad jag vill!
David tycker att detta är lite komiskt, han tycker att skillnaden är så stor sen före.

Det andra är att jag blivit lite mer tankspridd.
Kan ha att göra med att det är så mkt som ska fixas samtidigt.
Men nästan varje dag, glömmer jag att lägga Milton på eftermiddan.
Så när kl blir halv fem kommer jag på att han inte sovit sen lunch,
stackarn, tyckte han var lite gnällig :)

Men idag kom jag ihåg!!! Alltid en början!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj oj oj, vad jag känner igen mej i det där med att man är tankspridd. Fast det blev värre efter andra barnet och värst efter tredje kan jag lova. Kanske inte så konstigt egentligen, man har ju hela tiden tusen saker i huvudet...

Ha det bäst! Kramar Sandra

2008-12-09 @ 08:30:40
URL: http://www.måledal.se
Postat av: Hanna Gadd

Hej gumman!

Ja, jag är super tankspridd me...jag glömmer saker efter att jag fött barn...måste påminna mig dagen innan om vad jag ska göra imorgon, speciellt om det inte e nåt kul, annars kan jag glömma:-) hade koll på så mycket namnsdagar å allt innan:-)

Kram

2008-12-16 @ 22:38:08
Postat av: Hanna Gadd

Hej gumman!

Ja, jag är super tankspridd me...jag glömmer saker efter att jag fött barn...måste påminna mig dagen innan om vad jag ska göra imorgon, speciellt om det inte e nåt kul, annars kan jag glömma:-) hade koll på så mycket namnsdagar å allt innan:-)

Kram

2008-12-16 @ 22:39:09
Postat av: Hanna Gadd

Hej gumman!

Ja, jag är super tankspridd me...jag glömmer saker efter att jag fött barn...måste påminna mig dagen innan om vad jag ska göra imorgon, speciellt om det inte e nåt kul, annars kan jag glömma:-) hade koll på så mycket namnsdagar å allt innan:-)

Kram

2008-12-16 @ 22:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0