Lite inspiration....

Vi tog en liten promenad vid vattnet. Tänk att man kan bo så här fint, helt otroligt!!!
Plockade hem lite vass som jag satte i en vas vid båten.
Längtar tills jag kan plocka hem stenar och snäckor, förrådet börjar sina!

image403

Finns det ngt mer underbart än hemma gjord sylt? Gjorde lite jordgubbssylt idag, hela hemmet luktade gott när David kom hem :) Och enkelt är det också, bara att ta de bär man tycker om, tillsammans med syltsocker, sen är det klart....(i stort sett)....

image404

Kommentarer
Postat av: D & E

Det verkar som om ni verkligen trivs där nere i Höganäs! Vad roligt för er att allt gått så bra. Ni är så modiga som verkligen gav upp era liv här i Uppsala och flyttade söderut. Den erfarenheten och upplevelsen tror jag ni kommer att ha stor gjädje och nytta av för all framtid. Och den lilla killen i magen blir en skåning =) /Dèsirée & Elise

Ps. Christine skvallrade om att ni verkligen hade fått det så fint som det såg ut på alla bilderna. Jag är fortfarande så imponerad av dig Emy! Ds.

2008-04-09 @ 14:25:19
Postat av: emy

men gumman...vad söt du e!!!!tack!!!!kram på er!!!!

2008-04-09 @ 16:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0