Grusgången= trädgårdens sandlåda

När jag och David var nygifta köpte vi en 4a mitt i stan och sa att vi alltid skulle bo i stan.  Men nu efter några år så inser vi hur underbart det är att ha en trädgård att kunna springa runt i!
Max och jag satt igår i vår grusgång och lekte i flera timmar. Min lilla kille vet vad han vill...han duttar handen i gruset o visar vart jag ska sitta :) Och om jag gör ett litet uppehåll i mitt grävande så pekar han på min spade och visar att jag ska fortsätta :)

   

image459

Kommentarer
Postat av: pamela

hahaha...det e helt rätt,max! vilja skall man ha ;-)
det e så kul när de gör sig förstådda även fast de inte gör det i ord...

2008-04-27 @ 22:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0