Energi så det rinner över :)

Har upptäckt att ju mer gravid jag blir desto mer energi får jag. Ingen orkar med i mitt tempo :)
Igår hade vi en fixar dag hos mamma och pappa...kommer hem vid kl 18.00...börjar lägga upp två draperi längder...sy ett nytt draperi till tvättstugan så man slipper se tvätt bakom....
image415
Efter en fin dag ute i trädgården (idag)  med andra ord rensning av alla rabatter, tog flera timmar, så kommer vi in lite halv trötta. Men efter lite fika så känner jag att nu måste jag göra ngt nyttigt igen....kanske ta tag i deklarationen...men mannen blev inte lika förtjust :)...
När man har sån ordning som vi har hemma, allt liger perfekt på sin plats, så är det tur att man har blivit husägare med en trädgård, finns ju en hel del rabatter att rensa :)
Hmmm vad gör man om man har så mkt energi till att rensa och fixa????

Kommentarer
Postat av: Christine & Oskar

Åh vännen, vilken energi du har, du borde komma hit och sprida lite energi, här behövs den verkligen kan jag säga!!! Ni borde skaffat er ett renoverings projekt istället, tänk i vilken fart det skulle blivit färdigt!
saknar er massa! kram erikssons

2008-04-13 @ 22:16:00
URL: http://myalice.blogg.se
Postat av: Christine & Oskar

Åh vännen, vilken energi du har, du borde komma hit och sprida lite energi, här behövs den verkligen kan jag säga!!! Ni borde skaffat er ett renoverings projekt istället, tänk i vilken fart det skulle blivit färdigt!
saknar er massa! kram erikssons

2008-04-13 @ 22:16:53
URL: http://myalice.blogg.se
Postat av: D & E

Du är helt enorm Emy! Enjoy having all that energy for as long as it lasts. Du é så duktig på att göra det fint!

2008-04-14 @ 11:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0