Besök och bus.....

Mormor och morfar var och hälsade på Max. Som tog tillfället i akt att säga "momo" och "mofa" under deras besök! Gissa om de blev glada! En sån fantastisk dag vi hade tillsammans, satt på vår altan och njöt av vårsolen och gick på fik. Det blev så tomt utan er här, Max saknade er också, han sa "momo" dan efter :)

image381

Efter att jag lagt Max, blev jag lite sugen på att locka håret. Var ju inte precis igår man gjorde sig så snygg!
När jag var klar kände jag mig riktigt nöjd. Några minuter senare ropar max  "mamma"....springer upp och tar upp honom. Han får en riktigt finurlig blick när han tittar på mitt hår. Åhh så gulligt tänker jag, han ser att jag fixat mig :)
Men i nästa stund tar han armarna om mig och rufsar om mitt hår, samtidigt som han skrattar!!!!
Jaja, var snygg en liten stund i alla fall :(

image382

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0