Cykeltur...

Hurtiga som vi är (elle för att jag inte har körkort) så cyklade vi till en second hand butik. Väl inne, så röjer Max runt med en barnvagn han hittar i butiken, medans snälla Noah sitter på golvet och leker med nån leksak han hittat. Svettig och lite blöt från cykelturen försöker jag fynda ngt fint, medans jag passar Max som kommer lite nära köksavdelningen med vagnen :)
Max e så härlig! Han är alltid så glad, min lilla kille, du är för gooo!!! Men ibland kanske Noahs underbart lugna sätt skulle smitta av sig lite :)

Fikade på vägen hem på ett litet mysigt fik som hade jätte gott fika, Noah sitter med två kakor!
image159

image160

image161


Kommentarer
Postat av: D & E

Vilken UNDERBAR tröja Max har! Blev helt såld på de bruna knapparna....Desiree

2007-10-22 @ 09:21:42
URL: http://eliselyckelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0