Händelserik Söndag!

Har gjort min första tårta (!) idag. Jag vet, lite konstigt att det dröjt så länge, men har alltid tyckt mest om köpta.
Men idag var det ju mors dag så då ville Max och jag ge mamma en tårta i present :)
Mormor/ mamma blev så glad att både hon och pappa tog mer än en bit!
image557

När Max vaknade åkte vi iväg och skulle köpa lite smultron plantor till rabatten. Men tyvärr var alla slut så vi får hålla oss till nästa helg. Men på vägen hem så stannade vi till på en jätte loppis, en fotbollsplan full av bord. Eftersom vi kom i slutet fick vi, (och alla andra som kom sent) fylla en kartong med saker från alla bord för bara 20:-
Helt fantastiskt!
Vi hittade allt från te kanna till lite härligt slitna badmintonrack, såna som är i trä.
Max var överlycklig när vi kom till borden med leksaker, han gick runt och stoppa på sig saker :)
Medans jag och David försökte se om det fanns ngt vettigt kvar stod Max med baken i luften och huvudet nergrävt i nån kartong, så söt!

Vi var rätt trötta och varma när vi kom hem så Max invigde sin lilla pool.
image558

 

Nu ligger lilla skrutten och sover och vi ska väl lägga upp fötterna och kanske ta en kopp te i nya kannan :)
Ha en mysig kväll allihop!
Och sist men absolut inte minst, tack mina älsklingar för fina presenten och att jag har er i mitt liv! Ni förgyllde verkligen min mors dag! puss


Kommentarer
Postat av: Storebror N...

Det är underbart att under en arbetsdag surfa in och se hur ni har det. Har man mkt att göra och behöver bli glad så tittar man bara in och ser vad lillskrutten gjort på sistone så är man på strålande humör sen.

Kram kram

ps. ja har försökt att ringa tillbaka men du är väl med Max på förskolan ds.

2008-05-26 @ 14:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0