Pink Lemonade...

Vi har vart så hurtiga idag, Max och jag.
Kl. åtta stod vi utanför Ica och skulle inhandla lite småsaker till vår Pink Lemonade som vi skulle göra.
Många citroner blev det, jobbigt när jag upptäckte att min citronpressare är borta, bara att pressa alla 20 citronhalvor för hand :)

 

 

Hade en trevlig stund hos frisören. Och jag blev faktiskt väldigt nöjd!
Ni som känner mig vet att det inte händer så ofta :)
Försöker alltid förklara att jag vill ha väldigt diskret, men kommer ofta därifrån alldeles för mörk.
Men min nya frisör förstod! Hon undrade om hon skulle färga lite "råttfärgat" som min utväxt?
Ja, precis, fast lite roligare tack!



Nej nu ska jag springa och baka lite goda muffins till Sverige matchen :)
(blir de fina lägger jag upp bilder sen )
Emilia och Elia kommer förbi, alltid kul med lite sällskap!!

Kommentarer
Postat av: Christine & Alice

Åh så duktig du är! Och så gott det ser ut! Lite värme skulle sitta fins nu, här är det bara moln... dags för en bebismage bild snart va?!

puss & kram

2008-06-18 @ 22:43:17
URL: http://myalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0