Välkommen hem Milton!

Vår älskade MILTON har kommit!!!! Så vacker och underbar!
Han kom på beräknad dag den 9e aug 2008.
Vaknade som vanligt men kände lite i magen att idag kanske han skulle komma. Men vi hann storstäda och fixa hemma som vanlligt innan jag gick och ställde mig i duschen. Nu ringde vi mina föräldrar och sa att de kunde komma efter lunch. Men som tur var åkte mamma direkt! För när hon kom vi 13-tiden åkte vi in. Då hade jag värkar hela vägen in. Vi kom fram och fick ett rum. Nu var jag öppen 5cm. Det enda jag ville ha var min epidural!!!!! Men läkaren hade tyvärr fått ett akutlarm, så jag fick nöja mig med lustgas. Ca 1 timme senare frågade jag om dem kunde kolla hur öppen jag var. Oj, du är öppen 10cm, bara att krysta!!! Men jag vill ha min epidural, låg jag och grät!!!
Allt gick så snabbt, från det att jag kom in tills han var ute hade det gått 1,5h!
När Milton låg på magen kom läkaren in och frågade om det var här det skulle ges epidural?
Alla skrattade!!!!





Kommentarer
Postat av: D & E

GRATTIS & VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN lilla MILTON!

Så skönt att det gick så fort och bra den här gången Emy! Jag är så glad för din (er) skull! /Dèsirée & Elise

2008-08-11 @ 12:41:25
Postat av: pamela

det var det sötaste jag sett...åh...det har ni gjort bra ;-)



puss

2008-08-11 @ 13:00:37
Postat av: pamela

åh,så söt!!! det var det vackraste. det har ni gjort bra ;-)



puss

2008-08-11 @ 13:03:42
Postat av: Anonym

haha...såg inte att det första inlägget kom med så jag skrev om :-)

jaja..nu fick du dubbelt :-)

2008-08-11 @ 13:04:21
Postat av: erikssons!

Åh vilken sötnos! man ser allt vissa drag från max...NJUT massa från oss oxå!

2008-08-11 @ 13:22:22
Postat av: Faster

Åh älskade brorsöner!!

Max och Milton är så fina! Milton är lik dej Emy!

Jag saknar er och längtar efter att få åke och träffa er.



Puss och kram / en nyförlovad Anna

2008-08-11 @ 18:42:00
Postat av: Pauline

Åh vilken liten sötnos! Skönt att det gick så fort o bra. Ett stort grattis från oss! Kram Pauline

2008-08-11 @ 20:52:46
URL: http://www.wallmyr.blogspot.com
Postat av: Hanna o Gabbe

Stort GRATTIS från oss, perfekt ankomstdatum tycker vi, på vår bröllopsdag :)

Jätteskönt att höra att det inte var en repris från förra gången för dig Emy.

Lik sin bror är han också, lille Milton!

Kram så hörs vi! / Hanna o Gabbe

2008-08-11 @ 21:56:00
Postat av: Petra, Julia och William

Massor av GRATTIS till lille MILTON från oss i Holmsund!

Vilken söt liten kille!! Hoppas att ni alla mår bra och vi vill skicka en speciell grattishälsning till Max som blivit storebror.

Här är det lugnt just nu, bara Julia, William och Petra hemma. Cornelia är på bio och Ragnberth(Emy, hans blogg är lite mer uppdaterad nu...) är i Jämtlandsfjällen. Snart är vår sommarledighet slut och vi har haft en fin sommar.

Guds välsignelse till hela er gulliga familj!

Många kramar från oss! / Petra

2008-08-15 @ 20:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0