Utflykt till Sigtuna

 Vi ringde våra underbara vänner Lars och Pamela med barn och frågade om dem inte ville följa med till Sigtuna på en liten utflykt. Stan är så vacker på sommaren. Alla små butiker och fik. 
       

Här ser ni Lars, David och min guddotter Ida.
image45
image46
Pamela med Liam och jag med lilla Ida.

Det tog ett tag men till slut så hittade vi platsen där vi förlovade oss för tre år sen. Tack älskling för all den kärlek du ger mig ,  du gör mig så lycklig! Hade aldrig kunnat få en bättre man än dig!!! Jag älskar dig mer än nånsin!
image48

Med andra ord, en helt underbar dag!


Kommentarer
Postat av: pamela

vilka fina kort!!! :-D
slår mig nnu...vilket långt håt du har fått!!! jättefint!
måste uppdatera min bligg snart :-D
kram

2007-08-04 @ 20:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0